dimarts, 10 de febrer del 2009

els números la meva vida...


Us direu perquè els números són la meva vida, doncs tot va començar un dos de maig del 1997. Quan vaig anar al metge de capçelera, una vegada dit els símptomes aquest va treure una màquina i em va fer una petita punxada al dit, per mi tot allò era desconegut i vertaderament nou. En aquella petita pantalla van sortir tres números, algo com 560! Al cap d'una hora estava en urgències d'un hospital, al cap de tres hores estava en una habitació, ingressada, amb una màquina endollada a la vena. I així una setmana vaig estar... durant tota aquella setmana els números em perseguien... cada tres-quatre hores em portaven la màquina i allà uns números apareixin... desprès em van ensenyar a mesurar-me tot el menja, tants grams són tantes racions...
I ara al cap de 11 anys, quasi bé 12, la meva vida, el meu estat d'ànims, la meva personalitat, el meu caràcter, les meves ganes de fer, estan resumides amb aquesta petita pantalla i amb aquests números que surten cada vegada en la pantalla. Amb cinc segons, el meu món és un o altre.
No pas, m'ho podia imaginar que uns números o uns altres em marcarien tant la meva vida, la meva forma de ser, la meva dinàmica, el meu esta anímic... Aquell dia em va canviar la vida i em van canviar a mi mateixa
.

5 comentaris:

  1. M'ha agrdat molt aquest escrit!!! Ara estaria bé que fossin els números de la loteria els que et marquessin la vida, no??? I si no pot ser, almenys que poguem contar-ho mooolts anys.... Un petonàs!!!

    ResponElimina
  2. Osti flor, quin pet d'escrit, m'ha agradat molt i molt !!! Realment crec que és així tal i com tu ets.
    Per cert, aquest "no pas" del final em sona una mica, no??? El PAS PAS és ben bé de terres garrotxines, a veure si això s'encomana, jajaja.
    Un petonarro immens flor, fins demà.

    ResponElimina
  3. Ei ... trobo que si que l´has encertat bé amb aquest escrit... i com diu l'Araceli... a veure si els altres números també formen part de la teva vida... ah!!!
    I no oblidis que nosaltres també en formem part i que estem superencantats amb tu!!
    Un petó ben fort...

    ResponElimina
  4. Holaaaaaaaa!!! eo que chulo lo que has escrito. Ya sabes que hay muchas cosas peores y que mientras se pueda vivir con los números eso que tienes. Y si lo piensas bien... hay que dar gracias a esa máquina y a esos números que hacen que puedas vivir!!! Bueno wapa, ya sabes que nos tienes a tod@s para lo que necessites. Besitos!!!!! Jéssica.

    ResponElimina
  5. la vida ens porta a situacions que ni ens imaginem, trobar-te amb tu mateix no es fàcil i accepta el que et bé segons el que es tampoc, però es bonic veure que la vida ens dona sorpreses meravelloses i son aquestes les que hem d' aprofitar i viure-les amb alegria, amor, felicitat i tu això ho saps i ho tens.
    tu ets especial tots som especials.
    Rosa.

    ResponElimina