diumenge, 5 d’abril del 2009

va de llibres...

El passat divendres, vaig anar de compres, però aquesta vegada literària.


El primer conte; Quatre petites cantonades del no res, com s'ho farà el petit quadrat per entrar per la porta rodona? ...un misteri!






El petit príncep... feia molt de temps que el volia, i aquest el vaig regalar al meu petit príncep, mai millor dit.




Controlar la diabetes: comer sano con la fundación Grande Covián y las recetas de Karlos Arguiñano. Una gran eina, que ens anirà molt bé, estic segura!

1 comentari:

  1. Ei, molt bé aquesta tria no? Veig que tenim més coses en comú que només anar de botigues, jejeje....
    Ja els pots anar col·locant en aquestes prestatgeries tan noves que t'has agenciat, ara que si no en tens ja saps que jo, de moment, en tinc de sobres....
    Una abraçada ben forta i molts petons....

    ResponElimina